تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳۱ شهريور

گو پرو به تازگی محصولات جدید خود را به نمایش گذاشته است. دو مدل دوربین جدید به نام های هیرو فایو بلک و هیرو سیزن می باشند. مدل بزرگتر دارای صفحه نمایش لمسی، رابط کاربری جدید و بدنه ضد آب می باشد که این امر سبب می شوند دوربین به پوشش اضافی برای جلوگیری از نفوذ آب نیاز نداشته باشد.

Hero5 Black 
دوربین گوپرو هیروفایو بلک نیاز به هیچ کیف یا پوشش حفاظت کننده در برابر مایعات ندارد. بدون هیچ مشکلی می تواند تا عمق ده متری زیر آب قرار گیرد. البته این شرکت در این مدل از دست دکمه های فیزیکی دوربین برای کنترل آن نیز خلاص شده است.
در این دوربین شما می توانید تنظیمات را با استفاده از صفحه نمایش دو اینچی دوربین و با فرامین صوتی تغییر دهید. این دوربین تنها یک دکمه آن هم برای روشن خاموش کردن دارد و پس از کلیک بر روی آن ضبط به صورت خودکار آغاز خواهد شد.
دوربین قابلیت ضبط تصاویر 4k را با سرعت 30 فریم در ثانیه دارد. صدا در حالت استریو و یا سه میکروفون ضبط خواهد شد. عکس ثبت شده با وضوح 12 مگاپیکسلی و در فرمت RAW خواهد بود.
دوربین مجهز به GPS و پورت USB Type-C می باشد. قیمت این دوربین 399 دلار می باشد.

Hero5 Session
طی اعلام سازندگان این دوربین علیرغم اندازه کوچک، از تمام دوربین های هم رده خود با کیفیت تر و حرفه ای تر است. دوربین قابلیت ضبط تصاویر 4k را با سرعت 30 فریم در ثانیه دارد. دوربین دارای میکروفون هوشمند است و در هنگام روشن بودن اگر در آب غوطه ور شود به محض خروج از آن شروع به ضبط صدا خواهد کرد.
قیمت این دوربین 299 دلار است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه