تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۶ مهر

طبق اطلاعات منتشر شده، Google در حال حاضر طرحی برای پیشنهاد خرید Twitter ندارد. در حالی که پیش‌تر گمان می‌شد این غول اینترنتی بخواهد وارد عمل شود، اما طبق منابع نزدیک به Google، هیچ قصدی برای این امر وجود ندارد. در طی اخباری دیگر،‌ مشخص شد Apple و Disney نیز از خریداران احتمالی نخواهد بود.
اما بیایید شفاف به قضیه نگاه کنیم. روند فروش Twitter همان‌طور که در اخبار منتشر شده، همچنان وجود دارد. درحالی که Salesforce تاکنون جدی‌ترین خریدار این سرویس محسوب می‌شود، Disney نیز تمایلاتی برای خرید ارائه نموده است. این در حالی است که دیگر خریداران احتمالی از حوزه‌ی شرکت‌های ارتباطی و رسانه‌ای وجود دارد.
اینکه Google بخواهد Twitter را بخرد، کاملا با معنا به نظر می‌رسد و دلیل آنکه از این تصمیم صرف نظر کردند، قدری عجیب است. چرا که Google همواره به دنبال خرید Twitter بوده است.
همچنان گذر از Twitter برای Google به معنای صرف نظر این شرکت از حوزه‌ی ارائه‌ی سرویس ارتباطاتی بین کاربران نیست. این شرکت اخیرا ۲ اپلیکیشن جدید Duo و Allo  را که نشان‌دهنده‌ی آخرین تلاش این شرکت برای گذاشتن جای پای خود در دنیای پیام‌رسان موبایلی محسوب می‌شود، معرفی کرده است. حوزه‌ای که به نظر می‌رسد Google بسیار باید تلاش کند تا عقب‌افتادگی خود را جبران کند. مدیرعامل این شرکت، Sundar Pichai نیز تمرکز این شرکت را بیش‌تر بر روی کسب‌وکارهای رایانش ابری معطوف کرده است.
با توجه به اخبار منتشر شده، ارزش سهام Twitter بیش از ۹ درصد کاهش داشته است.

برچسب هاBidTwitter
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا Jack Dorsey کنترل Twitter را از دست می‌دهد؟