گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۸ دي

شرکت آمریکایی IBM موافقت کرده است برای حل و فصل گزارش تحقیق و تفحص FCC از این شرکت درخصوص تخطی از پرداخت یارانه تخصیص داده شده برای اتصال مدارس و کتابخانه‌ها به باندپهن 24.25 میلیون دلار بپردازد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این مبلغ در نتیجه دو تحقیق FCC که 15 سال پیش به دلیل نقض قوانین برنامه E-Rate درخصوص مناطق آموزشی نیویورک و ال پاسو انجام شده، باید پرداخت شود.
بر اساس توافق صورت گرفته میان FCC و IBM، این شرکت موافقت کرده 24.25 میلیون دلار را به صندوق خدمات جهانی که بودجه برنامه E-Rate را تامین می‌کند، بازگرداند اما تخلفش را نپذیرفته است.
FCC اعلام کرده در تحقیقاتی که انجام داده، مشخص شده که IBM قوانین مناقصه رقابتی نیویورک در سال 2008-2005 را رعایت نکرده و تجهیزات و خدمات غیرمجاز را در ال پاسو در سال 2001 ارایه داده است.
IBM نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده که معتقد است در حمایت از برنامه E-Rate به درستی عمل کرده اما به منظور حل مسالمت‌آمیز این موضوع که بسیار طولانی هم شده، خوشحال است که با FCC به توافق رسیده است.
این شرکت افزوده است در طول این برنامه ارتباط اینترنتی هزاران مدرسه و کتابخانه و میلیون‌ها دانش‌آموز آمریکایی را برقرار کرده است.
براساس برنامه E-Rate در آمریکا، همه شرکت‌های مخابراتی موظف هستند برای برقراری ارتباطات مردم در مناطق روستایی، آمریکایی‌های با دستمزد اندک، توسعه خدمات ارتباطی در مناطق قومی و قبیله‎ای و برقراری ارتباطات اینترنتی مدارس و کتابخانه‌ها، مبالغی را به صندوق خدمات جهانی بپردازند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه