امنیت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۴ دي

Intel روز پنج‌شنبه گفت که وصله‌های امنیتی اعلام شده‌ی اخیر برای نقص‌های ایجاد شده در تراشه‌های آن در کامپیوترهایی که از پردازنده‌های Broadwell و Haswell قدیمی‌تر استفاده می‌کنند، مشکل راه‌اندازی مجدد سیستم‌ها را به دنبال دارد و اینکه Intel ممکن است برای تعمیر این وصله‌های مشکل‌دار نیاز به انتشار به‌روزرسانی‌هایی داشته باشد.
در بیانیه‌ای بر روی وب‌سایت Intel، Navin Shenoy، مدیر کل گروه مرکز داده‌ی این شرکت گفت: Intel گزارش‌هایی درباره‌ی این موضوع دریافت کرده است و مستقیما در حال کار با مشتریان مرکز داده بود تا با دقت موضوع را بررسی کند.
Shenoy در این بیانیه گفته بود: "ما به سرعت در حال کار با این مشتریان هستیم تا مشکل راه‌اندازی مجدد را درک، تشخیص و برطرف کنیم. و اگر نیاز به تجدید نظری در به‌روزرسانی میان‌افزاری داشته باشد، ما این به‌روزرسانی را از طریق کانال‌های معمول توزیع می‌کنیم."
پیش از این The wall Street Journal گزارش کرده بود که Intel از مشتریان رایانش ابری خود خواسته بود تا نصب وصله‌هایی که برای رفع مشکلات امنیتی جدید ارائه شدند را به خاطر اینکه وصله‌ها خود نیز دارای ایراداتی هستند، متوقف کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه