تکنولوژی
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۱ تير

شاید شما نیز تابحال ویژگی های نرم افزاری برنامه پریزما را در گوشی آیفون دوست خود دیده باشید و با خود گفته باشید چرا این برنامه تنها برای گوشی های آیفون و تنها در پلت فرم IOS کاربرد دارد . شاید هم عکس های خود را برای تبدیل به نقاشی های زیبا برای دوستتان ارسال کرده باشید. امابه تازگی برنامه ای بسیار شبیه به Prisma با نام MIvch در گوگل پلی و برای گوشی های اندرویدی منتشر شده که می توانید آن را از این مارکت دانلود نمایید.
هنگام ساخت برنامه  MIvich در هر روز تنها می توانستید یک عکس را به نقاشی تبدیل کنید و برای تبدیل عکس های دیگر نیاز به پرداخت درون برنامه ای بود.همچنین زمان تبدیل عکس ها به طور متوسط 15 دقیقه زمان نیاز داشت. اما توسعه دهندگان این برنامه تعداد تبدیل عکس های دایگان را بیشتر و سرعت پردازش عکس ها را به صورت قابل توجهی افزایش داده اند.
برنامه دارای دو حالت است یکی به صورت حرفه ای (PRO) با پرداخت هزینه و دیگری (Light) که به صورت رایگان خواهد بود .در حالت اول شما به 40 فیلتر و 5 عکس رایگان دسترسی دارید و سپس مجبور به پرداخت هزینه می باشید و در حالت دوم دارای 6 فیلتر است و عکس را ظرف مدت چند ثانیه برای شما تبدیل خواهد کرد. این برنامه در تاریخ 11 ژوئن عرضه شد و در مدت کوتاهی به پرچمدار برنامه های دانلود شده در گوگل پلی تبدیل شد. برای دیدن نمونه عکس های این برنامه کافی است #mlvch را در اینستاگرام جستجو کنید.

برچسب هاPrismaMIvch
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Prisma فیلترهای هنرمندانه‌ی خود را به Facebook Live می‌آورد