سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۱ مهر

کمپانی Nokia تولید و عرضه‌ی دوربین‌های VR خود را متوقف کرد. یکی از دلایل این تصمیم محبوب نبودن این محصولات در بین کاربران اعلام شده است. علاوه بر این، شرکت تصمیم گرفته تا کارکنان خود را تا 30 درصد کاهش دهد. دو سال پیش بود که توسعه دهندگان نوکیا اولین دوربین VR-OZO خود را معرفی کردند که در نتیجه با استقبال کمی از سوی کاربران مواجه شد به طوری که حتی پس از کاهش قیمت نیز فروش بالایی نداشت.
امروز این شرکت رسما اعلام کرد که پروژه‌ی تولید این دوربین‌ها را متوقف کرده است و در آینده قصد ندارد تا دوربین های جدیدی را به بازار عرضه کند. علاوه بر این کاهش 30 درصدی کارکنان این کمپانی نشان می‌دهد که تمامی کارکنان پروژه ی تولید دوربین های واقعیت مجازی بیکار شده اند.
در حال حاضر نوکیا قصد دارد تا تولیدات خود را در زمینه‌ی پزشکی توسعه دهد، البته این کمپانی فعالیت خود را از سال گذشته آغاز کرده است. حدود یک سالی است که توسعه دهندگان توانسته اند ابزار جدیدی را در زمینه‌ی پزشکی طراحی نمایند در نتیجه به نظر می‌رسد کمپانی بخشی از درآمد خود را در این حوزه سرمایه گذاری خواهد کرد. به گفته‌ی نمایندگان این شرکت، نوکیا تصمیم دارد تا به طور فعال، در زمینه‌ی کسب مجوز ثبت اختراعات برای محصولاتش اقدام نماید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه