کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳۰ بهمن

Oracle اعلام کرد که به توافق برای خرید Zenedge رسیده است. شرکتی که فایروال‌ها و روش‌های جلوگیری از نفوذ را برای شرکت‌ها تامین می‌کند. این معامله بخشی از فعالیت کلی است که Oracle برای ساختن پلتفرم رایانش ابری خود انجام می‌دهد، این پلتفرم به مشتریان ویژگی‌های امنیتی برای اپلیکیشن‌ها‌ی‌شان ارائه می دهد که به آن‌ها کمک می‌کند تا در محیط پر خطر وب امن بمانند.
Zenedge در تطابق با خرید قبل شرکت، Dyn است؛ برنامه‌ی ارائه‌دهنده‌ی DNSئی که ترافیک رد و بدل شده بین برنامه‌ها را اندازه‌گیری می‌کند. مشتریان می‌توانند از مجموعه محصولات Zenedge همراه با برنامه‌هایی که در مراکز داده‌ی خصوصی در رایانش ابری عمومی یا در پیکربندی‌های هیبریدی توسعه داده شده‌اند، استفاده کنند.
در حال حاضر محصولات این شرکت برای محافظت 800 هزار سازمان و شبکه‌ی وب استفاده می‌شوند و با وارد ساختن این شرکت جدید به خانواده‌ی Oracle، استعداد رشد پایگاه مشتری Zenedge به طور قابل ملاحظه‌ای وجود دارد.
این خرید همچنان پیروزی بزرگی برای Oracle Cloud است که با بازیکنان بزرگ‌تری مانند Amazon Web Services و Microsoft Azure رقابت می‌کند. مزیت Oracle در بازار رایانش ابری در واقع وجود مجموعه روابط آن با مشتریان سازمانی است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه