نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳۱ خرداد

امروز صبح مایکروسافت مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدیدی را برای Outlook در مایکروسافت Mac 2016 برای کاربران Office 365 اعلام کرد، از جمله‌ی این موارد برنامه‌ریزی ارسال ایمیل، پیگیری ایمیل‌ها و فهمیدن اینکه آیا پیام‌ها خوانده شده‌اند می‌باشد. برخی از این تغییرات در ابتدا برای افرادی ارائه می‌شود که به‌روزرسانی برنامه‌ی Microsoft Office Insider Fast را دریافت می‌کنند، در حالیکه موارد دیگر مانند قالب‌های ایمیل از امروز عرضه می‌شوند.
قابلیت برنامه‌ریزی تحویل ایمیل‌ها یکی از مواردی است که Outlook برخی زمان‌ها در دیگر نسخه‌های نرم‌افزارش در سراسر پلتفرم شامل Outlook 2007، 2010، 2013 و 2016 که از طریق ویژگی “Delay Delivery” در منوی Option در هر پیام موجود است، پشتیبانی می‌کرد.
این نرم‌افزار به‌روزرسانی شده قالب‌های ایمیل و همچنین قابلیت برگرداندن ایمیل به داخل رویدادهای تقویم تنها با کشیدن و رها کردن ایمیل را نیز پشتیبانی می‌کند. همینطور تنظیم و راه‌اندازی حساب‌های جدید هم اکنون ساده‌تر است، زیرا دیگر نیازی به دانستن نوع حساب کاربری شخص مانند Office 365، Exchange، IMAP یا POP نیست و چنانچه کاربر قبل از استفاده از Outlook وارد برنامه‌های دیگر Office شود این نرم‌افزار تنها از کاربر می‌خواهد که حساب موجود را اضافه کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه