موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۸ مهر

طی اعلامیه رسمی مدیر خطوط هوایی ایرفلوت روسیه، حمل گلکسی نوت 7 تنها در قسمت بار و چمدان ها امکان پذیر است و اجازه ورود آن به هواپیما صادر نخواهد شد. تصاویر این اطلاعیه در فرودگاه ولادی واستوک منتشر شده است. طی این اعلامیه، مسافران قبل از ورود به هواپیما باید باتری گوشی سامسونگ گلکسی نوت 7 خود را جدا کرده و آن را به قسمت بار هواپیما تحویل دهند. گفته می شود این قانون برای تمام افراد در داخل هواپیما، از خلبان، مهمان داران و مسافرین ویژه تا مسافران دیگر کلاس ها لازم الاجرا می باشد.
فروش گوشی های سامسونگ گلکسی نوت 7، در تاریخ 19 آگوست آغاز شد اما تنها چند هفته بعد اخبار گسترده ای از انفجار این گوشی در سرتاسر جهان به گوش رسید. خطوط هواپیمایی به دلیل خطرات احتمالی و تهدید جان مسافرین، در اقصی نقاط جهان، حمل این گوشی ها را حتی در قسمت بار ممنوع کرده اند.
در حال حاضر کمپانی سامسونگ این مشکل را در محصول خود برطرف کرده است. تقریبا همه بر این باورند که مشکل ایجاده شده در این دستگاه به دلیل نقص باتری آن بوده است اما کارشناسان معتقدند که مشکل اصلی در سیستم عامل گلکسی نوت 7 می باشد و این موضوع سب می شد تا عملکرد باتری تغییر کرده، بیش از حد گرم شود و به مرحله احتراق برسد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه