گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۷ خرداد

تمایل به استفاده از تکنولوژی‌های هوشمند در کارهای روزمره متوقف نمی‌شود. به‌ تازگی گجت‌های هوشمند نیز برای نگهداری محصولات غذایی تولید شده است. گجت Ovie، وسیله‌ای کوچک شبیه به قرص است که بر روی ظرف‌های نگهداری غذا و پاکت‌های نگهداری محصولات نصب می‌شود.
در عین‌ حال، کار با ظرف "هوشمند" برای نگهداری مواد غذایی بسیار ساده ست – پس‌ از اینکه محصولات در یک ظرف قرار می‌گیرند و شما باید با استفاده از برنامه، چیزی را که می‌خواهید در ظرف قرار دهید را ثبت کنید. سرویس Ovie به‌ طور خودکار محاسبه می‌کند که این محصول به‌ طور متوسط تا چه مدت ​​نگهداری می‌شود و با استفاده از رنگ نشانگر گرد، میزان طراوت مواد غذایی مشخص خواهد شد.
برنامه‌ی مخصوصی برای این ظرف هوشمند طراحی‌ شده است که می‌توانید با استفاده از آن نوع و شرایط نگهداری محصول خود را انتخاب نمایید. علاوه بر این، برنامه با اتصال به گوشی هوشمند، زمان مفید و همچنین محصولات فاسد شده را به شما اطلاع می‌دهد.
در حالت ایده‌آل، شما باید تمام یخچال و فریزر خود را از چنین ظرف‌های هوشمندی پر کنید، اما این کار گران است. یک بسته‌ی ۳ تایی از حسگر هوشمند به قیمت ۵۹ دلار و یا کمی بیشتر فروخته خواهد شد. پروژه‌ی Ovie در وب‌سایت Kickstarter راه‌اندازی شد و در حال حاضر نیمی از ۴۰ هزار دلار برنامه‌ریزی‌شده را جمع‌آوری کرده است. جمع‌آوری کمک‌های مالی تا ۲۶ روز دیگر ادامه خواهد داشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه