تکنولوژی
الناز فرجی۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ شهريور

برلین_ دوربین اسنپ جدید پولاروید که عکس های فوری را بدون جوهر چاپ میکند آنقدر داغ است که ممکن است آتش بگیرد . و حتی هنوز بیرون هم نیامده.
ما این دوربین 99 دلاری 10 مگاپیکسلی را در کنفرانس IFA بررسی کردیم و اگر عکس ها کیفیت ZIP instant photoprinter پولاروید را را داشته باشند پس این شرکت محصول بزرگی در دستانش دارد .  پولاروید دوربین های فوری دیگری نیز بیرون داده است ، مانند z2300 که از تکنولوژی کاغذ زینک بدون جوهر استفاده میکند اما همه ی آنها خیلی بزرگ ، حجیم و گران بودند . کیفیت عکس هم خیلی بد بود،در حالیکه دوربین ها همان رزولوشن اسنپ را داشتند.
دوربین اسنپ پلاستیکی کاملا مانند یک اسباب بازی است که بخشی از جذابیت اش است . در قسمت بالایی اش یک دکمه ی شاتر بزرگ قرمز و یک دکمه ی سلف تایمر ( برای سلفی گرفتن) قرار دارد . در قسمت چپ دکمه ای قرار دارد که حالت ها را تغییر میدهد ( رنگی، اسپیا، سیاه و سفید ) در کنار دکمه ی کوچکتری که حالت فریم را عوض میکند . ( وینتیج)
این دوربین خیلی کوچکتر از z2300  است و ابعادش به سختی به اندازه ی ابعاد zip instant photoprinter میرسد . واحدی که پولاروید در IFA داشت ، یک مدل نا تمام بود . بنابراین ما نتوانستیم هیچ عکسی برای تشخیص کیفیت چاپ بگیریم . شخصی از پولاروید گفت که این دوربین با zip instant photoprinter قابل مقایسه خواهد بود. 
عکس های 2 در 3 از قسمت راست بیرون میایند . در قسمت چپ یک درگاه میکرو یو اس بی برای شارژ باتری داخلی دوربین و شیار کارت microsd برای ذخیره ی عکسهاست ؛ هیچ محل ذخیره ی داخلی وجود ندارد . یک جای سه پایه نیز در قسمت پایینی دوربین قرار دارد .  جذاب ترین قسمت اسنپ روش خاموش و روشن کردنش است ، فقط منظره یاب را پایین بکشید ، که در بالای دوربین قرار دارد . البته این منظره یاب برای  ایفای نقش خودش تقریبا بی استفاده بود ، تار و غیر ممکن برای دیدن . امیدواریم دلیلش این بوده باشد که آن مدلی که دیدیم ناقص بود ، در غیر این صورت باعث شرمساری است.  شرکت قصد دارد سال بعد این محصول را راه اندازی کند .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عکس های مورد علاقه خود را به صورت برچسب هر جا میخواهید بچسبانید