موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۵ دي

شایعاتی درباره‌ی ویژگی‌های جدیدترین مدل Galaxy منتشر شده که نشان می‌دهد این مدل بسیار شبیه به Galaxy S8 است. اما تفاوت‌های اندکی در آن وجود دارد. احتمالا Galaxy S9 و S9+ در ماه آینده معرفی خواهند شد.
اکثر موارد لیست شده در این شایعات که بر اساس جعبه‌ای منتشر شده از این مدل است، کاملا قابل قبول هستند: صفحه نمایش ۵.۸ اینچی به همراه پنل Quad HD+AMOLED، دوربین جلوی 8 مگاپیکسل، بدنه‌ی IP68 مقاوم در برابر غبار و آب، اسکنر عنبیه، ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی، و حافظه‌ی رام 4 گیگابایتی از آن جمله هستند. اگر همه‌ی اینها صادق باشند، این ممکن است افرادی را که منتظر گام بزرگی برای تغییر این نسل بودند را نا امید کند.
یکی از این خبرهای درز کرده درباره‌ی دوربین S9 با دیافراگم متغیر است که به نظر می‌رسد این مورد واقعیت داشته باشد، در غیر این صورت این هم شبیه به شاتر 12 مگاپیکسلی با ثبت تصویر نوری بر روی S8 خواهد بود.
Samsung در حال حاضر، گوشی گران قیمتی را در چین عرضه کرده است که دارای دوربینی با دیافراگم متغیر بین f/2.4 و f/1.5 برای بهبود عملکرد در نور کم می‌باشد. گویا در این دوربین جدید، قابلیت "super slow-mo" گنجانده شده است. پس این دوربین قادر به ضبط فیلم با حرکت آهسته با 1000 فریم بر ثانیه است که بهتر از 960 فریم بر ثانیه در Sony Xperia XZ Premium و XZ1 عمل می‌کند. علاوه بر موارد گفته شده، ظاهرا نمونه‌ی گوشی جدید دارای اسپیکرهای استریوی سازگار با AKG هم است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه