سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۵ آذر

Samsung امیدوار است تا اسپیکر هوشمند خود را در نیمه‌ی اول سال 2018 معرفی کند و وارد میدان پر ازدحام دیوایس‌های کنترل صدا شامل Amazon، Apple، و Alphabet شود. این دستگاه بیشتر متمرکز بر کیفیت صدای خروجی و مدیریت لوازم خانگی متصل از قبیل چراغ‌ها و قفل‌ها خواهد بود.
این گجت، Bixby، دستیار دیجیتال Samsung را که رقیب Alexa، Siri، و Google Assistant است را اجرا می‌کند. همچنین با تلویزیون‌ها و گوشی‌های هوشمند Galaxy و دیگر دیوایس‌های Samsung سازگار می‌شود. هر چند Samsung هنوز در اینباره اظهار نظری نکرده است.
همانطور که Apple HomePod یک حامی در خانه است، Samsung Speaker هم چیزی مشابه را برای اکوسیستم دیوایس‌ها و خدماتش انجام می‌دهد، شامل "SmartThings" که Samsung آن را در سال 2014 خریداری کرد.
طبق شنیده‌ها، این شرکت قصد دارد این دیوایس‌ها را در بازارهای مختلف، احتمالا ایالات متحده در دسترس قرار دهد. قیمت این دیوایس در حدود 200 دلار در نظر گرفته شده است. این درحالی است که قیمت‌های سال آینده برای اسپیکر Echo صد دلار و برای HomePod هم 349 دلار می‌باشد. قیمت‌گذاری و برنامه‌های انتشار اسپیکر Samsung همچنان شناور است و ممکن است تغییر کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه