کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۳ ارديبهشت

شرکت فنلاندی نوکیا سال ۲۰۲۱ را با رشد چشمگیری آغاز کرده است بطوریکه توانسته از فروش زیرساخت‌های شبکه افزایش درآمد ۲۸ درصدی داشته باشد.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، پکا لوندمارک، مدیرعامل نوکیا در این باره گفته است: ما سال 2021 را با فروش خوبی آغاز کردیم و حاشیه سود اپراتوری و جریان پول نقدی خوبی در شرکت وجود دارد.
او افزوده است: با افزایش درخواست اپراتورهای سراسر دنیا برای نسل جدید ارتباطات، واحد کسب و کار زیرساخت‌های شبکه نوکیا رشد بسیار خوبی داشته است و توانسته‌ایم به سه فاز برنامه‌ریزی‌‌های صورت گرفته برای دستیابی به رشد پایدار و سودمند و راهبری بازار فناوری دست پیدا کنیم.
به گفته مدیرعامل نوکیا، پیشرفت‌های خوب در شبکه‌های تلفن همراه برای ایجاد رقابت کامل در بازار، ادامه رشد فروش به مشتریان قدیمی و همینطور افزایش فروش در آمریکای شمالی موجب افزایش درآمدهای شرکت شده است.
این وندور تامین‌کننده تجهیزات ارتباطی در سه ماه نخست سال 2021 توانسته فروش خالصی معادل 1.7 میلیارد یورو داشته باشد که بیشترین میزان فروش آن نیز به تجهیزات شبکه IP اختصاص داشته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه