نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۴ مهر

چند هفته‌ی گذشته مشخص شد Microsoft در حال کار بر روی اپلیکیشنی است که به ‌صورت زیر مجموعه‌ی Skype کار خواهد کرد. این محصول که Skype Teams نام دارد، در حال توسعه است و این شرکت قصد دارد امکان تست این برنامه را برای مشتریان محدودی در سراسر جهان فراهم آورد.

این برنامه به طور پیوسته در ۱۸ ماه گذشته در حال توسعه بوده و این شرکت در حال تست خصوصی این برنامه با گروهی از آزمایش‌کنندگان نرم‌افزار است. برنامه‌ی انتشار آن به این صورت است که در ماه نوامبر، نسخه‌ی آزمایشی و در ماه ژانویه‌ی سال آينده‌ی میلادی، نسخه‌ی کامل آن عرضه خواهد شد. طبق گفته‌ی منابع آگاه، زمان انتشار می‌تواند دست‌خوش تغییراتی گردد. 
Skype Teams قسمتی از Office 365 شرکت Microsoft خواهد بود و در اختیار  هر مشتری که حساب‌کاربری Business داشته باشد، قرار می‌گیرد. Skype Teams به صورت عمیقی با محتوای Office 365 نیز یکپارچه خواهد شد. به این برنامه، امکان اشتراک رویدادهای تقویم‌تان و join شدن به Meeting‌ها را نیز اضافه نمایید.
جای تعجبی ندارد که این سرویس مبتنی بر سرویس رایانش ابری Microsoft باشد و احتمالا Skype، برنامه‌ی آینده‌ی این شرکت برای کسب‌وکارها باشد. به نظر می‌رسد Microsoft با ارائه‌ی چنین سرویسی، و در اختیار داشتن کاربران تجاری فراوانی از طریق Office 360، نباید مشکل چندانی در موفقیت سرویس خود داشته باشد. 

به گفته‌ی تیم آزمایش‌کننده‌ی اولیه‌ی این سرویس، به دلیل آنکه مدت توسعه‌ی این برنامه بیش از یک‌سال بوده است، نسخه‌‌ی پیش‌نمایش اولیه‌ی آن کیفیت بالاتری از حد معمول نسخه‌های آزمایشی دارد.
Microsoft قصد دارد این برنامه را به دیگر پلتفرم‌هایی چون OS X، iOS، Android و Windows Phone نیز ارائه دهد.
این شرکت در سال‌های گذشته تلاش‌های بسیاری داشته تا با ارائه‌ی محصولات مدیریتی و کاربردی ابری، جای خود در کسب‌وکارهای تجاری حفظ کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مایکروسافت؛ آفیس و اسکایپ را به صورت پیش نصب بر روی تبلت های جدید LG و Sony ارائه میدهد.