تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۷ مهر

Snapchat در حال اعمال تغییری کوچک اما مهم در نحوه‌ی نمایش Stories خود می‌باشد. اولا اینکه Stories کاربران در بالای صفحه‌ی این بخش قرار می‌گیرد. این بدان معنی است که احتمالا محتواهای اشتراک‌گذاشته شده از سوی دوستان‌تان را بیشتر از قبل خواهید دید.
اما این طراحی جدید یک بازنده نیز خواهد داشت: شرکای ناشر بخش Discover که پیش‌تر همواره محتوایشان در بالای صفحه حضور داشته‌اند اما حالا کانال آنان زیر محتواهای دوستان کاربران قرار می‌گیرد. بسته به آنکه چه تعداد دوست در این سرویس داشته باشید، باید احتمالا Scrollهای زیادی برای رسیدن به بخش Discover انجام بدهید.
برای کسانی که کاربر این سرویس نبوده‌اند، Stories مجموعه‌ای از عکس‌ها و ویدئوهایی است که کاربران در طی بازه‌ی ۲۴ ساعتی با دوستان خود به اشتراک می‌گذارند. این ویژگی محبوب بین کاربران، به تازگی توسط Instagram نیز کپی‌برداری شده است. با توجه به تغییرات صورت گرفته، ناشرانی که این سرویس را برای تبلیغات خود در نظر گرفته‌اند، متضرر خواهند شد؛ طبیعتا ترافیک محتوا و درآمدشان کاهش پیدا خواهد کرد.
دومین به‌روزرسانی صورت گرفته غیرفعال‌سازی انتقال خودکار از Stories یک کاربر به دیگری می‌باشد. در نسخه‌های پیشین، هنگامی که Stories یکی از دوستان‌تان را می‌دیدید، Snapchat به‌طور خودکار اقدام به نمایش سایر Storyها به صورت یک صف می‌نمود. اما همان‌طور که گفته شد، این ویژگی در نسخه‌ی جدید غیر فعال شده است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Snapchat علاوه بر معرفی یک دوربین شیشه‌ای، به Snap تغییر نام پیدا کرد