اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۲ آذر

مدیر شرکت Sony در تاریخ 30 نوامبر اعلام کرد که اپلیکیشن PlayStation برای گوشی های هوشمند منتشر شده است. کاربران حتی در طول بازی می توانند از این نرم افزار استفاده کنند. این نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد که به قابلیت های گسترده ای دسترسی داشته باشند. افراد می توانند به راحتی با کاربران دیگر communityها در تعامل باشند و همچنین به اخبار و اطلاعات بازی های جدید و جستجوی بازی های محبوب دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، کاربران می توانند در این community عکس ارسال کنند، پست هایِ مختلفی را به اشتراک بگذارند و حتی community در دسترس را مورد بررسی قرار داده و در صورت تمایل به آنها بپیوندند. 
این برنامه می تواند نظرات و مطالب فرد را به دیگر کاربران و حتی توسعه دهندگان بازی ها انتقال دهد و از طرف دیگر فرد را از وجود پیام های شخصی باخبر سازد. برنامه خبری PlayStation با اپلیکیشن PlayStation هماهنگی کامل دارد و شما با استفاده از آن می توانید در دنیای بازی ها گردش کنید. همچنین  این نرم افزار به شما اجازه پیوستن به گروه ها و ورود به بازی هایی را که بازیکنان آن PlayStation Communities را بر روی گوشی خود نصب کرده اند، می دهد.
بازی در حال اجرا بر روی گوشی شما حتی در هنگام تماس تلفنی متوقف نخواهد شد. شما حتی می توانید در داخل نرم افزار با دیگران صحبت کنید. این نرم افزار در 2 فروشگاه   App Store و  Google Play در دسترس قرار گرفته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه