نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۹ مهر

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که وب‌سایت‌های زیادی می‌سازید، احتمالا ابزاری که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، خیلی به‌کارتان می‌آید. تاکنون ممکن است از Bootstrap، Squarespace و پلاگین‌های WordPress استفاده کرده باشید. اما این ابزار جدید Tilda نام دارد.
Tilda یک برنامه‌ی سازنده‌ی صفحه‌ی وب است که هزینه‌ی استفاده از آن برای یک Landing Page، به صورت ماهانه ۱۵ دلار خواهد بود. Nikita Obukhov، یک طراح وب روسی و مالک استدیو طراحی FunkyPunky، این برنامه را به عنوان ابزاری داخلی برای استدیو خود اما برای توسعه بیشتر، در اختیار عموم قرار داده است. در این برنامه می‌توان عکس‌ها و متن‌ها را به صورت Drag and Drop بر روی صفحه‌ی طراحی قرار داد و ظرف چند ثانیه، وب‌سایتی مناسب را بالا آورد.
از سرویس‌های مشابه می‌توان به Zero Block نام برد. در حقیقت این برنامه یک وب‌ادیتور در داخل یک وب‌ادیتور دیگر است که به کاربر امکان مدیریت تایپوگرافی، رسم اشکال و حتی ساخت انیمیشن را می‌دهد.
کاربران در این سرویس قالب آماده دریافت نمی‌کنند، بلکه با ماژول‌های موجود، می‌توانند بخش‌های متنوع‌تری را با دست بازتر طراحی کنند. Tilda با هزینه‌ی شخصی آغاز به کار کرده است و تاکنون ۴۰۰۰ مشتری ثابت داشته است.

برچسب هاTildaWeb Design
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

10 شغل تکنولوژی مربوط به آینده که باور نخواهید کرد که واقعا وجود دارند