نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۶ آبان

روز چهارشنبه شرکت IAC مالک Vimeo، در کنار گزارش درآمدش اعلام داشت، این سرویس به اشتراک‌گذاری ویدئو با راه‌‌اندازی سرویس خود به صورت consumer-facing، در حال آماده‌‌سازی برای ورود به رقابت با سرویس‌هایی چون Netflix، Amazon، YouTube و دیگر سایت‌های اشتراک ویدئو قرار دارد. برنامه‌های این شرکت برای ورود به این فضا، اوایل سال جاری، هنگامی که شرکتVHX توسط این سرویس خریداری شد، به طور مختصر توضیح داده شد. از مزیت‌های Vimeo آن است که نیازی به ایجاد عوامل اجرایی این طرح از ابتدا وجود ندارد.
امروزه شبکه‌ی ویدئویی مذکور ۱۱۵ میلیون ویدئو و بیش از ۱ میلیارد بازدیدکننده در ماه دارد. ۲۴ میلیون از این بازدیدکنندگان بسیار متعهداند و هر ماه ۳ ویدئو یا بیشتر تماشا می‌کنند. 
تا به امروز، مصرف‌کنندگان قادر به پرداخت هزینه‌ی محتوای ارائه‌‌شده از طریق سرویس Vimeo به روش‌های متعددی بوده‌اند. برای مثال کاربران می توانند برای ویدئو مورد نظر خود، به طور مستقیم و یا از طریق اشتراک ماهیانه، پرداختی خود را انجام دهند. تولیدکنندگان محتوا همچنین می‌توانند به منظور رشد مخاطبان خود، ویدئوها را به صورت رایگان به اشتراک بگذارند.
از آنجا که Vimeo ابزار کسب درآمد است، جامعه‌ای از فیلمسازان، ویرایشگران و کارگردانان در حال ظهور را به سمت خود جذب کرده که مطالب خود را در این سرویس به اشتراک می‌گذارند. این امر به نوبه‌‌ی خود این اعتقاد Vimeo را تقویت می‌کند که این سرویس همانند دیگر سرویس‌هایی چون Netflix نیاز به سرمایه‌گذاری بالا روی تولید محتوای خود ندارد.

برچسب هاVimeo
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اسکایپ برای وب بتا، در آمریکا و انگلستان به راه می افتد