نرم افزار
مهدی پرهیزی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۲ مهر

احتمالا Walmart نام شرکتی نخواهد بود که هنگام شنیدن نرم‌افزارهای متن‌باز به ذهن‌تان خطور کند، اما WalmartLab، بخش تکنولوژی و نوآوری این شرکت، تاکنون پروژه‌های متن‌بازی متعددی را منتشر کرده است. جالب‌ترین این پروژه‌ها، OneOps و پلتفرم DevOps آن بوده است.
در طول سال گذشته، Walmart.com، سایتی که ماهانه میزبان ۸۰ میلیون بازدیدکننده و ارائه‌دهنده‌ی ۱۵ میلیون اجناس مختلف برای فروش بوده است، به کتابخانه‌ی React و Node.js مهاجرت نمود. در حین انجام این انتقال، تیم WalmartLab کتابخانه‌‌ی Electrode را که بر اساس React نوشته شده بود، برای استفاده در وب‌سایت شرکت، آماده‌سازی کردند. هم‌اکنون این شرکت قصد دارد این کتابخانه را به صورت متن‌باز منتشر کند.

Electrode کدهای نیمه‌ آماده‌ای را به توسعه‌دهندگان جهت ساخت برنامه‌ی universal تحت React ارائه می‌کند. Electrode شامل تعدادی ماژول‌های مستقل است که توسعه‌دهندگان می‌توانند جهت ایجاد قابلیت‌های بیشتر بر روی پروژه‌شان، از آن‌ها بهره بگیرند. برای این کار، مجموعه ابزارهایی جهت مدیریت تنظیمات برنامه‌های Node.js در نظر گرفته شده است.
به گفته‌ی اعضای تیم، این پروژه اهداف به‌خصوصی را دنبال می‌کند و امیدوار هستند شرکت‌ها بتوانند با استفاده از این ابزار، چالش‌هایشان را حل کنند. به‌طور کلی Electrode به این منظور طراحی شده است که به توسعه‌دهندگان داخلی کمک کند برنامه‌هایشان را سریع‌تر وارد بازار کنند و بهتر بتوانند به ساختار ثابتی در توسعه برنامه‌هایشان برسند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Uber در تلاش برای شناساندن خود به عنوان سرویس دیجیتالی به اتحادیه‌ی اروپا