اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ شهريور

WhatsApp امروز اپلیکیشن iOS خود  را جهت استفاده از فرمان‌های صوتی، به‌روزرسانی کرد. کاربرانی که دارای iOS 10 هستند، علاوه بر امکان فرستادن پیام از طریق Siri، می‌توانند تماس صوتی نیز برقرار کنند. در این حالت روند ارتباط برقرار کردن بدون حتی تایپ و زدن دکمه‌ای صورت می‌گیرد.
چند روزی است که iOS 10 برای کاربران عرضه شده است و امکان اجرای فرامین صوتی از طریق Siri توسط برنامه‌های دیگر به آن اضافه شده است. در این میان شرکت پیام‌رسان WhatsApp به خوبی از فرصت استفاده کرده و به سرعت از این امکان iOS بهره برده است.

شیوه‌ی کار به این صورت است که پس از به‌روزرسانی WhatsApp و و فعال‌سازی استفاده از آن طریق Siri، با تنها گفتن «Hey Siri, text Fereydoon on WhatsApp» می‌توان از این قابلیت کارا بهره برد. Siri گام‌به‌گام کاربر را در این پروسه همراهی خواهد کرد. از پیامی که می‌خواهید بفرستید تا فردی که می‌خواهید با آن تماس بگیرید، در تمامی مراحل Siri تأیید را از شما می‌گیرد.

در حال حاضر، WhatsApp تنها از Siri پشتیبانی می‌کند و به نظر می‌رسد Facebook نیز قصد دارد این ویژگی را بر روی برنامه‌ی پیام‌رسان خود فعال کند.
دیگر به‌روزرسانی WhatsApp شامل پاسخ تماس صوتی مستقیما از Lock Screen گوشی است. قابلیت‌ جدید WhatsApp به کاربران آزادی عمل خوبی جهت برقراری ارتباط می‌دهد، چرا که دیگر کاربر برای برقراری ارتباط مجبور به کار با گوشی خود نیست.

برچسب هاWhatsAppSiri
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کلاه برداری مالی از کاربران تحت عنوان (بروزرسانی واتساپ)