گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۴ آذر

سرویس YouTube به زودی ویژگی "Stories" را به خدمات خود اضافه می‌کند. کارشناسان معتقدند این سرویس ویدئویی می تواند ویدئو های سازگار با دیگر شبکه های اجتماعی را ایجاد نماید و کاربر آن را در اکانت خود به اشتراک بگذارد.
سرویس یوتیوب در ابتدا یک سرویس ارائه دهنده‌ی ویدئو‌های متنوع بود اما امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرم، بسیاری از توسعه دهندگان به دنبال افزایش خدمات و تنوع در ارائه ی آنها به کاربران هستند. مدیران این شبکه نیز تصمیم گرفته اند تا با ارائه ی خدمات و ویژگی های متنوع محبوبیت خود را در میان کاربران افزایش دهند.
تفاوت اصلی در استوری های YouTube این است که ویدئوها و تصاویر خود به خود حذف نخواهند شد و تا زمانی که کاربر مایل باشد در صفحه‌ی وی در دسترس است. به نظر می‌رسد سوژه‌ی استوری ها با موضوعیت مختلف برای کاربران در دسترس است. مدت زمان این تصاویر محدود به 30 ثانیه می‌باشد. علاوه بر این کاربران می‌توانند موسیقی مورد علاقه، تگ ها و متن های متنوع را به آن بیفزایند. البته ممکن است ویژگی های دیگری نیز به این قابلیت اضافه شود. لازم به ذکر است که ویژگی جدید هنوز در مرحله‌ی تست است و تاریخ دقیق رونمایی رسمی برای کاربران اعلام نشده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه