نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۳ بهمن

بنابر گزارش‌ها، اپل قصد معرفی حالت تاریکی را در به‌روزرسانی iOS 13 دارد که اواخر سال جاری عرضه می‌شود. به گزارش بلومبرگ، iOS 13 شامل یک حالت تاریک می‌شود که احتمالا در کل سیستم، برای استفاده‌ی بهتر در زمان شب، خواهد بود. برنامه‌های زیادی در سال‌های اخیر حالت تاریک را اضافه کردند، اما صاحبان iPhone درخواست‌های متعددی برای پشتیبانی این حالت بر روی کل سیستم‌عامل را داشتند، بنابراین این اقدام می‌تواند برای‌شان خوشایند باشد. این به‌روزرسانی متعاقب حالت تاریکی است که با macOS Mojave در سال گذشته راه‌اندازی شد.
همراه با افزودن حالت تاریک به iOS 13، بهبودهای CarPlay، همراه با یک نمایشگر بهبود یافته در iPad جدید هم معرفی می‌شوند. سال گذشته شایعاتی در مورد طراحی مجدد نمایشگر اصلی به گوش رسید، اما اپل معرفی آن را در iOS 12 به تاخیر انداخت و به جای آن، بهبود عملکرد و قابلیت‌ها را ترجیح داد. بلومبرگ جزئیات بیشتری از نمایشگر جدید ارائه نداد، اما گفته شده iOS 13 شامل یک تب رابط کاربری برای برنامه‌ها و بهبود مدیریت‌فایل ها است.
ظاهرا اپل قصد ادغام سرویس‌هایی جدید را در iOS 13 دارد، از جمله یک سرویس اشتراک مجله و محتوای ویدئویی. با توجه به افزایش درآمد اپل در بخش خدمات در سال گذشته، ارائه‌ی این سرویس‌های جدید جای شگفتی ندارند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه