ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۳ آذر

به گزارش مهر، سامانه‌ی حمل و نقل هوشمند «تاچ سی» در مراسمی با حضور مروج الشریعه استاندار خراسان جنوبی، براری معاون وزیر ارتباطات و فناوری و جمعی از مسئولان فناوری استان‌های خراسان رضوی و جنوبی که در شهر بیرجند برگزار شد از شروع به کار خود در این استان خبر داد.
مدیران تاچ‌سی در این مراسم به تشریح فعالیت‌های تاچ‌سی در این استان پرداختند و اعلام کردند تاچ‌سی برنامه‌های خاص و ویژه‌ای برای خراسان‌جنوبی در نظر دارد.
احسان صفار خراسانی رئیس هیئت‌مدیره‌ی شرکت تاچ‌سی افزود: تاچ سی یک شرکت حمل‌ونقل و دانش بنیان ایرانی است که از تابستان گذشته با ارائه‌ی سرویس درخواست خودرو سواری فعالیت خود را در شهر مشهد آغاز کرده است.
وی بیان کرد: از مرداد ماه گذشته در یزد و پس از آن در اهواز نیز تاچ‌سی شروع به فعالیت نموده که با استقبال هم‌میهنان عزیز در این شهرها روبرو شده است.
وی با بیان اینکه بیرجند چهارمین شهری است که تاچ‌سی در آن فعالیت می‌کند، ادامه داد: همچنین تاچ‌سی اولین شرکت تاکسی اینترنتی در ایران بوده است که سرویس‌های بانوان و تشریفات را در لیست سرویس‌های خود ارائه می‌داد.
وی افزود: از قابلیت‌های سرویس تشریفات این سامانه امکان انتخاب خودرو است که استفاده از سرویس تشریفات را بسیار جذاب می‌کند.
صفار خراسانی گفت: «تاچ‌سی پیک» دیگر سرویس تاچ‌سی است که با حضور وزیر محترم کار و مسئولین استانی و شهری در شهریور ماه در مشهد رونمایی شد که خدمات پیک موتوری به شهروندان مشهدی ارائه می‌نماید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه