گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۵ ارديبهشت

این خودروساز امروز اعلام کرد همه‌ی اتومبیل‌های مرسدس بنز مدل 2016 و 2017 قابلیت کنترل توسط دستورات صوتی Amazon Echo و Google Home را خواهند داشت. به منظور استفاده از Alexa و دستیار صوتی Google در ماشین‌های مرسدس بنز، صاحبان این اتومبیل‌ها می‌بایستی ابتدا تکنولوژی Mbrace خودروی خود را فعال کرده و برای اشتراک ثبت نام کنند. این تکنولوژی برای سرگرمی، مسیریابی و کنترل از راه دور در خودروها در نظر گرفته شده است.
دستگاه‌های کنترل صدا در قالب Mercedes Me Google Assistant برای Google Home و با همان نام Alexa برای Amazon مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ویژگی جدید چندین مزیت دارد از جمله قفل کردن درب‌ها از راه دور، پیدا کردن نزدیک‌ترین کافی‌شاپ و روشن کردن موتور با گفتن OK Google.
خدمات Mercedes Me بر روی Google Home در حال حاضر تنها در ایالات متحده قابل استفاده است. مرسدس بنز دومین شرکت خودروسازی است که ویژگی کنترل صدا را وارد محصولاتش کرده است. هفته‌ی گذشته نیز شرکت هیوندایی از قابلیت مکالمه‌ی Google Assistant مشابه چیزی که در Mercedes Me است برای تولیدات ساخت خود بین سال های 2015 و 2017 رونمایی کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه