کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۹ خرداد

شرکت آموزشی آنلاین Coursera حدود 64 میلیون دلار در دور چهارم جذب خود، سرمایه به جمع کرده است. این دور به رهبری GSV Asset Management و با مشارکت New Enterprise Associates، Kleiner Perkins Caufield Byers، Learn Capital و Lampert Foundation است.
Coursera در سال 2012 راه‌اندازی شد و با دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی برای ارائه‌ی دوره‌های آنلاین برای 26 میلیون دانشجو مشارکت می‌کند. زمینه‌های تحت پوشش این شرکت شامل فناوری، تجارت، علوم و بسیاری از موارد دیگر می‌گردد. در آگوست گذشته، Coursera for Business برای بهره‌برداری از شرکت‌های میلیارد دلاری در بازار آموزش الکترونیکی تاسیس شد که در مدت کوتاهی با نسخه‌های خاصی برای دولت‌ها و سازمان‌های غیر انتفاعی پیگیری شد. چند ماه بعد از این Google و Coursera برای معرفی پلتفرم رایانش ابری آموزش دوره‌ها برای کسب‌وکار و تجارت همکاری خود را شروع کردند.
این دور تأمین مالی جدید شرکت، بزرگترین دور Coursera تا این تاریخ است و منجر شد تا بودجه‌ی کل آن از مرز 210 میلیون دلار فراتر رود. این شرکت اعلام کرد از سرازیر شدن سرمایه‌ی جدید برای توسعه‌ی Coursera در طرح‌های تجارت و کسب‌وکار و رشد برنامه‌های کارشناسی ارشد کاملا معتبر خود استفاده می‌کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه