ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۶ مهر

به گزارش خبرنگار تماس‌نیوز، حسین مهری مدیرعامل شرکت ملی پست در نشست خبری که به مناسبت روز جهانی پست برگزار شد، با بیان اینکه به زودی مجوز فعالیت یکی از اپراتورهای پستی ظرف چند روز آینده توسط وزیر ارتباطات اعطا می‌شود و مجوز دیگری نیز تا یک ماه بعد تکمیل می‌شود، گفت: تاکنون با یکی از این اپراتورهای خصوصی در هفته‌ی گذشته جلسه‌ای را برگزار کردیم تا قابلیت‌های یکدیگر را شناسایی کنیم.
وی با اشاره برگزاری جلسه با اپراتور دوم در آینده‌ای نزدیک، افزود: امسال با ورود اپراتورهای خصوصی، به منظور ارایه‌ی خدمات رقابت‌پذیر، علیرغم افزایش حقوق‌ها، قصد افزایش تعرفه‌ها را نداریم و خدمات پایه‌ی پستی را با قیمتی استطاعت‌پذیر ارایه می‌کنیم.
مهری همچنین از جریان بودن ثبت نام کارپوشه‌ی ایرانیان در دفاتر پستی به صورت رایگان خبر داد و گفت: باتوجه به آمادگی پست بانک، از آذرماه خدمات پست مالی در شعب این بانک و همچنین دفاتر پستی ایران ارایه می‌شود.
معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه 70 درصد کارکنان شرکت ملی پست زیر سقف کار نمی‌کنند، اظهار کرد: در چهار سال گذشته تاکنون حقوق کارکنان پست حدود 145.8 درصد افزایش یافته که متوسط افزایش حقوق دولت حدود 56 درصد بوده است که نشان می‌دهد در حدود 90 درصد بیشتر از آن چیزی که دولت اعلام کرده، در شرکت ملی پست این افزایش رخ داده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه