سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ دي

همانطور که می‌دانید، سری جدید گوشی‌های بسیار ارزان Android با نام Android One در سال ۲۰۱۴ با همکاری چند شرکت نه چندان مطرح اما با نظارت Google ساخته شد. با این حال، Google انتظار دارد ابتکار دیگری را به اجرا درآورد و به نقل از The Information، ادعا می‌کند ما می‌توانیم حداقل یک دستگاه گوشی تاییدشده را در نیمه اول ۲۰۱۷ داشته باشیم.
از سویی بازار فروش، مطمئن نیست امسال کدام شرکت گوشی خواهد ساخت. اما گفته می‌شود LG یک شریک بالقوه می‌باشد. نقطه‌ی عطف طرح One، گوگل را قادر می‌سازد به‌روزرسانی‌های خود را به طور مستقیم ارائه دهد و باید تضمین کند که این دستگاه، در مدت دو سال، به موقع  و به خصوص در وصله‌های امنیتی به‌روزرسانی می‌شود.
شایان ذکر است، گوشی‌های Android One قبلی با قیمت ۱۰۰ دلار در خارج از کشور در دسترس بوده است، به طوری که به نظر می‌رسد یک جهش قیمت داشته اما هنوز هم در میان گوشی‌ها، از قیمت متوسطی برخوردار است. به گزارش The Information، در تولید گوشی‌های بیشتر می‌توان از نمونه‌ی اولیه‌ی عرضه شده پیروی کرد، بنابراین باید دید قیمت‌ها پایین می‌آیند یا خیر. هر اتفاقی بیفتد، گوشی مورد بحث، برای کسانی که به دنبال وصله‌های امنیتی و به‌روزرسانی Android هستند، یک گزینه‌ی خوب و ارزان‌تر از Nexus  وPixel خواهد بود.

برچسب هاAndroid One
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ورزشکاران شرکت کننده در المپیک قرار است به حلقه پرداخت سریع شرکت ویزا مجهز شوند