ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۶ شهريور

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی به منظور شناسایی، برقراری ارتباط و حمایت از این قشر توانمند جامعه و انجمن ریاضی ایران به منظور استفاده از مشارکت و همکاری‌های علمی آنان در زمینه‌‌ی اجرای سیاست‌های خود تفاهم‌نامه‌ی همکاری با انجمن ریاضی ایران منعقد کرد.
استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های اعضای انجمن برای داوری و نظارت پروژه‌ها و عضویت در کارگروه‌های صندوق، ارسال اولویت‌های تحقیقاتی در گرایش‌های مختلف ریاضی، سفارش برگزاری کارگاه یا همایش به انجمن، اشاعه و ترویج علم ریاضی و افزایش درک عمومی از اهمیت این علم با ارائه‌ی برنامه، ارائه‌ی پیشنهادهای راهبردی برای رشد ریاضیات در کشور، ارزیابی خانه‌ی ریاضیات و ارائه‌ی طریق برای اثر بخشی بیشتر خانه ریاضی در استان‌ها و شناسایی و معرفی اساتید برجسته ایرانی در رشته‌های ریاضی در مراکز علمی خارج از کشور به مراجع ذینفع و ذیربط و نوآوری در ایجاد رشته‌های جدید در علوم ریاضی و آینده علم ریاضی در ایران برخی از موضوعات این تفاهمنامه است.
 مدت و اعتبار این تفاهم‌نامه پنج سال است و مالکیت فکری نتایج حاصل از طرح های تحقیقاتی اجرا شده مشترک است. همچنین دانش فنی که جزیی از نتایج است به انجمن، صندوق و پژوهشگر تعلق دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه