سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۱۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۸ مهر

با معرفی iPhone 7 و Apple Watch Series 2 در هفته‌های گذشته، توجه‌هات مجددا به سوی سری‌های Mac که نیازمند به‌روزرسانی‌هایی هستند، می‌شود. شایعات بیانگر آن است که Apple قصد به‌روزرسانی سری Macهای خودش پیش از پایان سال میلادی جاری را دارد.
اولین این محصولات، به احتمال زیاد اعمال به‌روزرسانی بر روی MacBook Pro خواهد بود. از آنجایی که این شرکت macOS 10.12.1 را توسعه داده است، به نظر می‌رسد مهندسین Apple در حال بهینه‌سازی این سیستم‌عامل برای کار بر روی MacBook Pro جدید می‌باشند. گفته می‌شود در سری‌های جدید از Touch ID، نوار لمسی OLED جهت کنترل قابلیت‌های لپ‌تاپ و همچنین استفاده از چیپ‌های گرافیکی AMD به نام Polaris در مدل‌های گران‌قیمت ۱۵ اینچی استفاده شده است.
Apple همچنین قصد دارد نسخه‌ی بتای macOS 10.12.1 را هرچه زودتر در اختیار کاربران قرار دهد تا پس از رفع نقص‌ها و ایرادات احتمالی‌، در سری‌های جدید خانواده‌ی Mac مورد استفاده قرار گیرد.
علاوه بر طراحی مجدد مدل‌های MacBook Pro، این شرکت قصد دارد سری جدید MacBook Air خود را به همراه پورت USB-C و چیپ‌های جدیدی روانه‌ی بازار کند.
Apple همچنین در حال کار با LG جهت تولید خروجی تصویری 5K می‌باشد. به نظر می‌رسد این خروجی جایگزین Thunderbolt Display این شرکت خواهد شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کدام MacBook را باید در سال 2015 خرید؟