ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۸ مرداد

به گزارش پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برای همکاری در خصوص برآورده کردن نیازمندی‌های پژوهشی مرکز ملی فضای مجازی، اعلام آمادگی کرد.
جلسه مشترک مدیران پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مرکز ملی فضای مجازی با تأکید بر لزوم برگزاری جلسات علمی مشترک برگزار شد و در این جلسه همکاری میان دو طرف مورد بررسی قرار گرفت.
در این جلسه که با حضور وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ICT، امیر خوراکیان معاون محتوای مرکز ملی فضای مجازی و جمعی از مدیران هردو مجموعه برگزار شد، بر انجام همکاری نزدیک تر و سرعت بخشی به تعاملات دوطرف تأکید شد.
یزدانیان با اعلام آمادگی همکاری کامل پژوهشگاه ICT در خصوص برآورده کردن نیازمندی های پژوهشی مرکز ملی فضای مجازی، بر برگزاری پنل‌های علمی مشترک تأکید کرد.
همچنین خوراکیان نیز با اشاره به ظرفیت علمی – پژوهشی پژوهشگاه ICT ، علاقمندی خود را مبنی بر تعامل هرچه بیشتر مرکز ملی فضای مجازی با این پژوهشگاه، اعلام کرد.
وی به طرح «تحلیل های ذائقه سنجی فضای مجازی» که توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تهیه شده است اشاره کرد و خواستار همکاری دو مجموعه در خصوص این پروژه شد.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه