نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۹ شهريور

کاربرانی که از تست‌کنندگان اولیه‌ی محصولات پیش‌نمایش مایکروسافت یعنیWindows Insider هستند، می‌توانند با به‌روزرسانی به آخرین نسخه از Skype، این قابلیت را برای خود فعال کنند. این قابلیت از سوی مایکروسافت، Messaging everywhere نامیده شده است.

به دلیل آنکه Skype مدت‌ها برنامه‌ی پیش‌فرض پیام‌رسان Windows Mobile بوده است، مایکروسافت با این اقدام خواسته است این قابلیت را به Windows 10 نسخه‌ی دسکتاپش نیز اضافه کند. نسخه‌ی جدید Skype، پیغام‌های IM و متن را برای هر مخاطب به صورت یکپارچه و یکجا نمایش می‌دهد.
مایکروسافت از ماه آوریل گذشته شروع به آزمایش ویژگی Messaging everywhere نموده است و کاربران Windows Insider قادر به ارسال SMS از طریق Skypeشان بوده‌اند.
این شرکت تصمیم گرفت این قابلیت را هنگام ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های فراوان Windows 10 Anniversary ارائه ندهد و حتی از نسخه‌ی پیش‌نمایش نیز خارج کند. در آن موقع مایکروسافت این به‌روزرسانی را در راستای ارتقای تجربه‌ی کاربری Skype عنوان کرد.
در حالی که تنها Windows Insiderها می‌توانند این ویژگی را دریافت کنند، مایکروسافت اعلام کرد که همه‌ی کاربرانی که دارای Universal App بر روی Windows 10 خود هستند، می‌توانند از این قابلیت بهره‌مند گردند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تصاویر جدید از نسخه بتای ویندوز 10