تکنولوژی
مریم طاهری۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵ جمعه ۸ بهمن

هفته گذشته  یکی از بزرگترین افشاکنندگان حوزه تکنولوژی اعلام کرد که سرانجام سیستم  عامل اندروید  ویر  2 (2.0)   Android Wear   2.0  مخصوص گجت های پوشیدنی در تاریخ 9 فوریه رونمایی خواهد شد و در حال حاضر او جزئیات بیشتری را از پرچمداران ساعت های هوشمند گوگل مجهز به این پلتفرم به دست آورده است.
در حالیکه فقط یک هفته زمان  تا رونمایی و انتشار رسمی از دومین نسخه سیستم ‌عامل پوشیندنی گوگل بیشتر باقی نمانده ، تصاویر جدیدی از ساعت ‌های ‌هوشمندی که قرار است از این سیستم‌ عامل پشتیبانی کنند منتشر شده است.
گوگل که با ال‌جی در تولید ساعت ‌های Sport و Style  برای به کار گیری دستیار صوتی خود همکاری کرده، می ‌تواند با این دو ساعت به فکر توسعه‌ی هرچه‌ بیشتر اندروید ویر باشد. این دو ساعت ‌هوشمند قرار است تا دو هفته‌ی دیگر به صورت رسمی معرفی شوند و احتملا بعد از آن نیز وارد بازار خواهند شد.
همانطور که ما قبلا هم شنیده بودیم، این دو ساعت هوشمند با برند پیکسل خود گوگل روانه بازار  نخواهند شد. آن‌ها نام ال جی را به عنوان یدک و سازنده سخت افزاریشان را به همراه خواهند داشت. گفته می‌شود یکی از این ساعت ها واچ اسپورت و دیگری واچ استایل نام دارد که مدل پایینتر خواهد بود. ساعت ال جی واچ اسپورت (LG Watch Sport) از یک نمایشگر 1.38 اینچی اولد لمسی با وضوح 480×480 پیکسل بهره می‌برد. از دیگر مشخصات آن می‌تواند به رم 768 مگابایتی، حافظه داخلی 4 گیگابایتی و یک باتری با ظرفیت 430 میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد. از سیستم های ارتباطی آن نیز باید به وای فای، بلوتوث، 3 جی، 4 جی، جی پی اس و ان اف سی برای استفاده از سیستم پرداختی اندروید پی اشاره کرد. این ساعت هوشمند همچنین مجهز به یک سنسور ضربان قلب همراه با تاییدیه IP68 برای مقاومت در برابر آب، گرد و غبار است. ضخامت ال جی واچ اسپورت 14.2 میلی‌متر بوده و در دو رنگ تیتانیوم و آبی تیره روانه بازار خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه