موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۱ اسفند

به‌ تازگی تصاویر جدید از گوشی هوشمند Xiaomi Mi Mix 2s در فضای مجازی منتشر شده است. در حال حاضر منتقدین کنجکاو به‌ طور فعال اطلاعات خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند و فرضیات جدید را در مورد ویژگی‌های این محصول بیان می‌کنند. نمایندگان شرکت Xiaomi اعلام کردند محصول جدید این کمپانی در تاریخ 27 مارس به‌ صورت رسمی رونمایی خواهد شد.
اما در حال حاضر کاربران تنها می‌توانند عکس‌های مربوط به پرچم‌دار جدید کمپانی را مشاهده نمایند. البته باید به‌ این نکته اشاره کرد که طرفداران این برند به‌ طور مستمر پیگیر اخبار و اطلاعات محصولات جدید این کمپانی هستند. پیش‌ از این در مراسم معرفی Xiaomi Mi Mix 2s، عنوان شد که این محصول در نسخه‌های مختلفی عرضه خواهد شد.
برخی بر این عقیده‌اند که محصول جدید دارای صفحه‌نمایش بدون فریم خواهد بود و برخی دیگر نیز در مورد قرار گرفتن لنز دوربین در گوشه‌ی پنل خبر می‌دهند. تحلیلگران بر این باورند که تولیدکننده‌ی چینی دستگاه جدید خود را با پردازنده‌ی Qualcomm Snapdragon 845، صفحه‌نمایش بزرگ با وضوح 1080x2160 و دوربین قدرتمند و 8 گیگابایت رم عرضه خواهد کرد اما این فرضیات هنوز در حد شایعه است و برای دانستن اخبار رسمی باید منتظر رونمایی از محصول بمانیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه