نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۷ دي

به نوشته‌ی همکاران سیستم، شرکت ادوبی نسخه آزمایشی سه نرم افزار «پریمیر پرو»، «پریمیر راش» و «پریمیر آودیشن» را با قابلیت پشیتبانی از رایانه‌های مک مبتنی بر پردازنده M1 اپل روانه بازار کرد و توضیح داد این نسخه‌های جدید با سرعت بالاتر و قابلیت تشخیص سریع‌تر صحنه برای رایانه‌های مک مبتنی بر پردازنده‌های اینتل روانه بازار می‌شود.
سری جدید نسخه‌های آزمایشی نرم افزارهای ادوبی برای آن دسته از کاربران حرفه‌ای عرضه شده است که نسل جدید سیستم‌های سخت افزاری اپل مبتنی بر پردازنده M1 را در اختیار گرفته‌اند و از جمله این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: Mac mini، MacBook Air سیزده اینچی و MacBook Pro سیزده اینچی.
بسیاری از علاقمندان می‌توانند منتظر نسل بعدی سری M رایانه‌های مک اپل باشند و البته این دسته از محصولات به نیاز متخصصانی پاسخ می‌دهد که به دنبال استفاده از رایانه‌های رومیزی پیشرفته و تخصصی دارند. با این وجود گفته می‌شود مجموعه کنی رایانه‌های MacBook Pro اپل نیز به تمام نیازهای این کارشناسان پاسخ مثبت می‌دهند.
لازم به ذکر است شرکت ادوبی نوامبر امسال نسخه آزمایشی نرم افزار فتوشاپ را برای رایانه‌های سیلیکونی اپل عرضه کرده بود که این اتفاق یک تغییر مهم در اکوسیستم نرم افزاری برای تراشه‌های اپل و خروج این شرکت از تراشه‌های اینتل بود.
شرکت مایکروسافت از پیش‌تر سیستم Rosetta 2 را برای استفاده از مجموعه نرم افزاری آفیس مبتنی بر تراشه‌های اینتل در سیستم‌های Arm به کار می‌برد. با این وجود مایکروسافت هفته گذشته نسخه ویژه اپلیکیشن «آفیس 365» را با قالیت پشتیبانی از تراشه‌های Arm اپل روانه بازار کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه