سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۲ آذر

کمپانی بازی سازی Gearbox نسخه کامل و نهایی بازی Bulletstorm را با کیفیت HD در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۱۷ عرضه خواهد کرد. به گفته سازندگان این بازی، سری جدید نسبت به نسخه قبلی ۴ برابر وضوح تصویر بالاتری دارد.
در واقع طرفداران بازی های سبک تیراندازی و اکشن، مدت طولانی است که منتظر انتشار نسخه جدیدی از بازی Bulletstorm می باشند که خوشبختانه این خبر نشان می دهد که بازی به زودی منتشر خواهد شد. البته حواشی این خبر زمانی رخ داد که روزنامه نگاران به طور تصادفی تصاویری از نسخه جدید بازی را به دست آورده و منتشر کردند. در نتیجه توسعه دهندگان مجبور به خاتمه دادن در مورد تمامی تردید ها شدند.
بر اساس نظر گیمر ها، این سری از بازی می تواند به بهترین نسخه بازی در سبک تیراندازی و اکشن تبدیل شود. یکی از موارد مورد علاقه گیمر ها شخصیت اصلی بازی Duke Nukem است. این شخصیت تا به حال شخصیت اصلی 10 بازی محبوب کامپیوتری بوده است. واقعیت این است که شخصیت داستانی، سبب شده تا تعداد زیادی از طرفداران جذب بازی شوند و سازندگان بازی اطمینان دارند که بازی بیشترین طرفداران را به دلیل استفاده از این شخصیت قهرمان  کسب خواهد کرد.
علاوه بر این، علاقه مندان با خرید این بازی از سایت رسمی کمپانی، شانس دریافت عروسک شخصیت اصلی بازی را نیز دارند. البته آیتم و عروسک شخصیت های دیگر بازی نیز به گیمر ها هدیه داده خواهد شد. نسخه جدید تفاوت زیادی با نسخه قبلی دارد و می تواند به یک سرگرمی هیجان انگیز برای گیمر ها، آن هم در زمان تعطیلات بدل شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه