نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۹ مهر

ابتدای ماه جاری میلادی، Google خبر از انتشار Android 7.1 Nougat Developer Preview و SDK آن برای توسعه‌دهندگان در پایان این ماه داد. و حالا که از نیمه‌ی ماه گذشته‌ایم، این نسخه از Android برای کاربرانی که برای استفاده‌ی آزمایشی آن نام‌نویسی کرده بودند، در دسترس قرار گرفته است.
در حالی که برنامه‌های Android Beta بیشتر بر روی توسعه‌دهندگان تمرکز دارد، اما دلیلی بر جلوگیری از کاربران عادی برای دریافت نسخه‌ی آزمایشی Android 7.1 وجود ندارد. البته همان‌طور که مشخص است، این یک نسخه‌ی آزمایشی است، پس کاربران باید انتظار وجود باگ‌ها را داشته باشند.
این همان نسخه‌ای از Android خواهد بود که در Google Pixel مورد استفاده قرار گرفته است. البته نسخه‌ی موجود در Pixel بایستی پایدارتر باشد. متأسفانه Google تمامی ویژگی‌های موجود بر روی Pixel را به سایر دستگاه‌ها منتقل نمی‌کند. این بدان معنی است که اگر شما Nexus 6P نیز داشته باشید و بر روی آن Android 7.1 نصب کنید، همچنان از ویژگی سراسری Google Assistant برخوردار نخواهید شد.
برنامه‌ی Google انتشار نسخه‌ی پیش‌نمایش دیگر در ماه نوامبر و نسخه‌ی نهایی آن در دسامبر است. اگر در حال حاضر یکی از دستگاه‌های Nexus 5X، 6P و یا Pixel C را دارید و در برنامه‌ی استفاده‌ی آزمایشی از Android نام‌نویسی کرده‌اید، بایستی به‌روزرسانی over-the-air را به زودی دریافت کنید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Android Nougat در صورتی که نرم افزار آن مخدوش شده باشد ( به روز رسانی شده باشد) به بوت کردن تلفن شما نمی پردازد