موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱:۶ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۳۱ تير

براساس اطلاعات جدیدی که به تازگی درز پیدا کرده اند، آیفون 6 اس پلاس از بدنه ای مستحکم تر از نسل قبلی بهره خواهد برد.
اگر از طرفداران برند اپل باشید حتماً خبر دارید که در زمان عرضه آیفون 6 پلاس مشکل خم شدن این گوشی چه فرصتی را در اختیار منتقدان آیفون و اپل قرار داد. بسیاری از مشتریان از این موضوع شکایت داشتند که آیفون 6 پلاس در جیبشان خم شده است. خوشبختانه بنظر می رسد اپل از این اتفاقات درس خوبی گرفته باشد.
تامین کننده آینده اپل ظاهراً یک قاب پشتی برای این گوشی استفاده تولید خواهد کرد که استحکام بیشتر و حس نرمی خاصی را به کاربر منتقل می کند.
به گفته مینگ چی کو از شرکت KGI Securities آیفون 6 اس پلاس از همان آلیاژ آلومینیوم سری 7000 که در ساخت اپل واچ اسپرت استفاده شده، بهره خواهد برد. این آلیاژ تا 60 درصد نسبت به اکثر آلیاژهای دیگر آلومینیوم قوی تر بوده و چگالی آن نسبت به فولاد یک سوم است.
این آلیاژ جدید باعث خواهد شد تا ضخامت بدنه آیفون 6 اس کمی افزایش داشته باشد. براساس تصاویر شماتیکی که در ماه جاری منتشر شد، ضخامت آیفون جدید 7.1 میلی متر خواهد بود که افزایش اندکی نسبت به قبل داشته است.
به غیر از آلیاژ قوی تر و تغییر جای پیچ ها بنظر می رسد تغییر خاصی از نظر طراحی در آیفون جدید رخ نخواهد داد. براساس شایعات می توان امیدوار بود که نمایشگر آیفون جدید از شیشه یاقوت کبود و دوربینی کاملاً ارتقا یافته بهره ببرد. همچنین Taptic Engine و Force Touch نیز از دیگر امکاناتی هستند که می توان در گوشی هوشمند جدید اپل انتظار داشت.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مشکلات کاربران با آیفون جدید SE