گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۷ آذر

کسب‌وکارها در اوهایو از دوشنبه قادر به پرداخت مالیات‌شان از طریق بیت‌کوین هستند. این اقدام اوهایو را تبدیل به اولین ایالتی در سطح ملی کشور آمریکا می‌کند که ارز رمزنگاری را به صورت رسمی می‌پذیرد.
شرکت‌هایی که می‌خواهند در این برنامه مشارکت کنند، می‌توانند به آسانی به OhioCrypto.com بروند و برای پرداخت هر میزان مالیاتی که مایل هستند به شکل ارز رمزنگاری بپردازند، ثبت نام کنند. بر اساس این خبر که اولین‌بار وال استریت ژورنال آن را منتشر کرد، این روش می‌تواند شامل هر چیزی از مالیات فروش سیگار تا مالیات ماهانه‌ی کارمندان باشد.
Josh Mandel، خزانه‌دار اوهایو گفت: "برنامه‌ی بیت‌کوین نشانه‌ی جاه‌طلبی وسیع‌تر این ایالت در بازسازی تصویرش در زمینه‌ی هماهنگی بیشتر با فناوری است."
در حال حاضر، اوهایو چیزی شبیه به یک مرکز تکنولوژی در کلمبوس، اوهایو با نام Drive Capital دارد که یکی از بزرگ‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر است. و شهر Cleveland هم تلاش می‌کند تا با تغییر نام به "Blockland" جایگاه خود را در حوزه‌ی ارزهای رمزنگاری متمایز کند.
با این حال، هر شخصی به دنبال استفاده از مزایای پذیرش پول دیجیتال جدید اوهایو است که این خود جای بحث دارد.
ایالت‌های دیگر در جنوب شرق، جنوب غرب، و غرب میانه هم پذیرفتن بیت‌کوین را برای مالیات در نظر دارند، اما این ابتکارات در مکان‌هایی چون آریزونا، جورجیا، و ایلینویز هرگز قانون‌گذاران ایالتی را نادیده نمی‌گیرند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه