نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۹ بهمن

Visual Core وقتی که در ماه اکتبر گذشته رونمایی شد، غافلگیری تا حدودی شگفت‌انگیز از طرف گوگل بود. این شرکت سه هفته پس از اعلام Pixel 2 منتظر ماند تا درباره‌ی این سیستم مبتنی بر تراشه که در داخل دستگاه تا زمان مورد نیاز مخفی بود، صحبت کند.
پیش‌تر، این پردازنده‌ی متمرکز بر عکاسی برای بهبود عکس‌های گرفته شده با اپلیکیشن‌های گوگل اختصاص داده شده بود و فناوری HDR+ را برای برنامه‌ی دوربین Pixel  ارائه می‌داد. این فناوری اساسا از عکاسی محاسباتی گوگل و یادگیری ماشین برای ارتقا کیفیت عکس استفاده می‌کند.
و حالا این تکنولوژی در حال ورود به اپلیکیشن‌های شخص ثالث است – با توجه به تعداد عکس‌های گرفته شده از طریق دیگر برنامه‌های نرم‌افزاری این تغییری خوب است. این پردازنده به طور رسمی در تمامی برنامه‌های عکاسی شخص ثالث استفاده خواهد شد.
گوگل استفاده از این ویژگی را در پیش‌نمایش توسعه‌دهنده در ماه دسامبر گذشته در قالب نسخه‌ی آزمایشی عمومی Android 8.1 آغاز کرد.
از این پس، این پردازنده برای تمامی کاربران Pixel 2 از طریق چهار اپلیکیشن محبوب موبایل در دسترس خواهد بود: Instagram ،Whatsapp ،Facebook و Snapchat. این را می‌توان شروعی برای سایر توسعه‌دهندگان شخص ثالث دانست.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه