موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۱۷ مهر

تبلت هیبریدی جدید اچ پی از ویندوز 10 بهره برده و کیفیت ساخت بالا را به همراه مشخصات فنی مناسب ارائه می کند. اچ پی حتی یک صفحه کلید را بصورت پیش فرض به همراه تبلت قرار داده است. HP امیدوار است تا Spectre x2 رقیب مناسبی برای سری سرفیس مایکروسافت به حساب آید.
این تبلت از طراحی ظاهری جذابی برخوردار بوده و بدنه آن از جنس آلومینیوم ساخته شده است. ضخامت این لپ تاپ تنها 8 میلی متر بوده و وزن آن 840 گرم می باشد. پایه نگهدارنده نیز با کشیدن یک دکمه در بخش کنار تبلت باز شده و قابلیت چرخش تا 150 درجه را دارد.


صفحه کلید ارائه شده به همراه تبلت ضخامتی 5 میلی متری داشته و دکمه ها و تاچ پد به شکل مناسب و جاداری تعبیه شده اند. بخش بالایی صفحه کلید از جنس آلومینیوم ساخته شده و کیفیت مطلوبی را ارائه می دهد. همچنین اگرچه به همراه این تبلت قلمی ارائه نشده اما Spectre x2 از قلم های دیجیتال Wacom پشتیبانی می کند.
چند ویژگی سطح بالای دیگر نظیر نور پس زمینه دکمه ها و چهار بلندگوی Bang and Olufsen(دو عدد بر روی تبلت و دو عدد بر روی صفحه کلید) در این تبلت هیبریدی مشاهده می شود.
نمایشگر 12 اینچی IPS با وضوح 1080P، پردازنده اینتل Core M، هشت گیگابایت رم و امکان انتخاب حافظه های SSD در حجم های 128، 256 و 512 گیگابایتی از جمله برجسته ترین مشخصات این تبلت هیبریدی هستند. همچنین دو پورت جدید USB Type-C به همراه آداپتوری جهت سازگاری با دستگاه های قدیمی تر بر روی این محصول دیده می شوند.
یک آنتن LTE نیز بصورت استاندارد در تبلت وجود دارد و دوربین RealSense 3D اینتل نیز در پشت تبلت دیده می شود. عمر باتری بنظر باید بسیار خوب باشد، چرا که اچ پی وعده 10 ساعت شارژدهی را داده است.
Spectre x2 حس یک تبلت هیبریدی خوب را به ما القا می کند. از آنجایی که امکان ارتقای پردازنده به مدل های بالاتر Core i5 و i7 وجود ندارد در نتیجه این محصول نمی تواند با سرفیس 4 و سرفیس بوک رقابت کند. اما اینکه صفحه کلید بصورت پیش فرض به همراه تبلت ارائه می شود می تواند ارزش خرید بسیار خوبی به آن بدهد.
مدل پایه HP Spectre x2 قیمتی 800 دلاری داشته و این تبلت در 8 نوامبر عرضه خواهد شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تراشه های اسکای لیک جدید اینتل مدل های مختلفی را از مک بوک ارائه میدهند