تکنولوژی
سید سجاد احمدی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲ تير

تصویب قوانین جدید در هند راه را برای تاسیس نمایندگی های فروش اپل در این کشور باز می کند. قوانین جدید در رابطه با تولیدات داخلی به گونه ای تنظیم شده اند که شرکت های خارجی از جمله اپل شانس بیشتری برای حضور در بازار هند را داشته باشند.

نمایندگی هایی که بیشتر محصولات برند خود را می فروشند دیگر نیازی نیست حداقل 30 درصد از فروش خود را از محصولات داخلی هند تشکیل دهند، البته به مدت سه سال، و اگر باعث بهبود وضعیت اقتصادی و باز کردن راه پیشرفت تکنولوژی در این کشور شوند این سه سال به اندازه پنج سال دیگر هم تمدید خواهد شد. اپل یکی از مهمترین این شرکت ها می باشد. به بیانی دیگر این شرکت های خارجی می توانند قطعات جانبی محصولات خود را در داخل هند تولید کرده و در این میان برند خود را در این کشور جایگیرتر کنند.

به نظر می رسد اپل در حال حاضر فقط می تواند بر روی فروشگاه های کوچکش حساب باز کند و دستش در این زمینه زیاد باز نیست. گرچه به نظر می رسد این قوانین جدید برای اپل ساخته شده باشند(!)، آن هم از آن جا که بعد از دیدار مدیر عامل اپل از مسئولین هند در ماه می این قوانین تصویب شدند.

به نظر می رسد دولت مردان هند به این نتیجه رسیده اند که فروشندگان انحصاری کوچک با برندهایی مثل اپل بیشتر از «فقط نمایندگی های انحصاری محصولات داخلی» باعث رشد اقتصادی این کشور خواهند شد.

برچسب هاApple
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید