پوشیدنی
معصومه ناظری۲۲:۰ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۰ شهريور

تنها چند ساعت پس از این که اپل، محصولات سری سرخ، هرمس و دیگر دسته های ساعت را برای اپل واچرا معرفی کرد، پبل ظاهر شد و اعلام کرد که سه مورد بروز رسانی جدید برای پبل تایم و تایم لستیل در راه است. اولین بروز رسانی قابلیت حالت سکوت با تنظیمات سفارشی را به این ساعت های هوشمند اضافه خواهد کرد. کاربران قادر خواهند بود ساعت را در ساعات خاصی از روز، زمانی که یک رویداد تقویمی رخ می دهد روی حالت سکوت تنظیم کرد یا به صورت دستی به حالت خاموش یا روشن تغییر وضعیت داد. حالت سکوت، اعلان ها و تماس های ورودی را مسدود می کند.
مرتبط: پبل تایم باید بیش از 50 اپلیکیشن، صفحه زمینه ی ساعت و بازی برایتان داشته باشد
دومین بروز رسانی افزایش طول عمر باتری در پبل تایم است. این بروز رسانی امکانی فراهم می کند تا بتوان این ساعت ها را اگر بیش از 30 دقیقه در حالت ثابت باشند، در حالت آماده به کار قرار داد. پبل ادعا کرد زمانی که ساعت روشن است، در حالت آماده به کار مصرف باتری 50 درصد کاهش می یابد، اما این ویژگی در حالت بتا است و ممکن است مصرف باتری را کمتر از میزان ادعا شده کاهش دهد. حالت آماده به کار گیرنده ی بلوتوث را در ساعت های هوشمند غیر فعال می کند، بدین معنا که ممکن است اعلان ها روی صفحه ظاهر نشوند.
آخرین بروز رسانی پشتیبانی از زبان های فرانسه، آلمانی و اسپانیایی است. این بروز رسانی برای بسیاری از مردم آمریکا که بهزیبان اسپانیایی صحبت می کنند مفید است و افراد بیشتری را در اروپا و آمریکای لاتین نیز جذب پبل می کند.
مرتیط: بررسی ما درباره ی پبل تایم را بخوانید.
این سه نرم افزار بروز رسانی در سیستم عامل پچ بعدی اضافه خواهند شد. دارندگان تایم و تایم استیل هم اکنون می توانند پچ را دانلود کنند، اما حالت آماده به کار در حالت بتا است و به صورت پیش فرض فعال نمی شود.
این سه مورد بروز رسانی کیفیت عمر پبل را افزایش می دهند اما این شرکت باید تلاش زیادی کند تا بتواند عرصه ی رقابت را بر اپل واچ، ساعت های اندروید و سامسونگ گیر اس2 تنگ کند. اپل برای پیشی گرفتن از از پبل در شمار اپلیکیشن ها از قبل برنامه ریزی داشته و پبل در فروش تعداد ساعت های هوشمند حتی به نزدیکی تعداد فروش اپل نیز نرسیده است. پبل یابد ویژگی خیره کننده ی جدیدی داشته باشد تا بتواند دوباره توجه همگان را به خود جلب کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

pebble پیشگام در ساعت سازی با سه پوشیدنی جدید برگشته است