ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۱ آبان

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در حال حاضر ۳۷ صندوق پژوهش و فناوری در کشور ایجاد شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد سلطانی در حاشیه‌ی بیست و سومین جلسه‌ی کارگروه صندوق‌های پژوهش و نوآوری در ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در جلسه‌ی امروز ایجاد صندوق پژوهش و فناوری استان بوشهر تصویب شد که با ایجاد این صندوق، تعداد صندوق های پژوهش و فناوری در کشور به ۳۷ صندوق می‌رسد.
وی افزود: تاکنون ۱۸ صندوق پژوهش و فناوری در تهران و ۱۸ صندوق نیز در استان‌های مختلف کشور داشتیم که با تصویب صندوق استان بوشهر، تعداد صندوق‌های استانی از شهر تهران افزایش یافته است.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی تاکید کرد: همه‌ی پارک‌های علم و فناوری و دانشگاه‌ها می توانند با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و استانداری‌ها اقدام به تاسیس صندوق پژوهش و فناوری کنند، چرا که این موضوع کمک بسیار زیادی به اقتصاد دانش بنیان خواهد داشت.
سلطانی خاطر نشان کرد: صندوق نوآوری و شکوفایی می‌تواند در صندوق‌های پژوهش و فناوری معمولی و عمومی ۲۰ تا ۴۹ درصد سرمایه‌گذاری کند که این امر مربوط به صندوق‌هایی است که در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر فعالیت می‌کنند.
وی با بیان اینکه سرمایه‌ی اولیه‌ی صندوق نوآوری و شکوفایی ۳ هزار میلیارد تومان بود، گفت: تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از این سرمایه به این صندوق اختصاص یافته است.
سلطان اظهار داشت: در سال جاری صندوق نوآوری و شکوفایی ۶۰۰ میلیارد تومان افزایش سرمایه داشته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه