تکنولوژی
سید سجاد احمدی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۸ خرداد

این اینترنت پر سرعت که از طرف گوگل ارائه می شود و سرعت آن به 1 گیگ بر ثانیه می رسد به زودی بر اساس گفته های این شرکت به دالاس هم می رسد، البته تا زمانی که اقدامات نهایی شود مقداری زمان خواهد برد. گفتنی است که در حال حاضر در آمریکا سرعت اینترنت به طور میانگین حدود 10 مگابایت می باشد و سرعت این سرویس 100 برابر سرعت کنونی است.

گوگل در حال انجام هماهنگی های مورد نیاز با شهردار دالاس، مایک رولینگز می باشد و در حال بررسی اقدامات لازم در استفاده از خطوط ارتباطی این شهر برای رساندن سرویس خود به شهروندان می باشد. اوستین یکی از اولین شهرهایی بود که Google Fiber در آن کار خود را شروع کرد و در حال حاضر اقدامات نهایی برای سان آنتونیو در دستور کار این شرکت قرار دارد که البته تا رسیدنش به این مرحله حدود 17 ماه به طول انجامید.

مدیر پخش Google Fiber در این باره می گوید: «دالاس در حال حاضر یکی از بهترین شهرها برای پیاده سازی Google Fiber می باشد و در پیشرفت های آینده به این شهر کمک خواهد کرد». از آنجا که گوگل سرویس نامبرده خود را در شهرهای دیگر تگزاس پیاده سازی کرده با سیاست های آن به خوبی آشنا است.

البته گوگل در دالاس تنها نخواهد بود و شرکت AT&T در حال حاضر سیستم فیبری پرسرعت خود را در بعضی از نقاط شهر فعال کرده و هم اکنون نیز قسمت جنوبی این شهر را در برنامه خود دارد.
Google Fiber در حال حاضر در شش شهر پیاده سازی شده و شش تای دیگر را هم در برنامه خود دارد که دالاس یکی از آن شش تایی است که در دستور کار گوگل قرار گرفته اند.

برچسب هاGoogle Fiber
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عرضه اینترنت سریع برای کاربران پروژه وای فای گوگل در خارج از کشور