تکنولوژی
الناز فرجی۶:۴۳ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۳۰ تير

کتانی های جدید نایک Zoom Elite 8 وعده ی دویدنی سریع تر با تلاشی کمتر را میدهند. میتوانیم انجامش دهیم
اما نایک از این هم یک قدم فراتر رفته است، با این وسیله های آموزش دهنده ی سنجشی که ویژگی های خوب زیادی را عرضه میکنند و به شما وعده ی دویدنی سریع تر و بهتر و کلا یک زندگی بهتر را میدهند. بعد از (انفجار رنگ)color blast  زوم الیت 7 ، که به ما این احساس را میداد که انگار به یک هدبند day glo و تی شرت global hypercolor  برای ست کردن نیاز داریم، این کتانی های مشکی و خاکستری و سفید به درک بیشتری نیاز دارند. وعده ی بزرگ نایک همه اش در باره ی بهبود و بازیابی انرژی است ، تلاش برای کمی توقف و استراحت در تلاشی که با زور وارد کردن به پایتان بر روی زمین برای جلو رفتن میکنید. این خیلی شبیه وعده ی اسفنج های boost  آدیداس است که به شما کمک میکند تا با تلاش کمتری بدوید.


نایک در حال تلاش است تا بر روی ساختار این کتانی ها کار کند ، استفاده از تکنولوژی flywire برای پریدن زمانی که باید نیرو به گامهایتان اضافه کنید. این کتانی واقعا خیلی هم سبک اند، و با افت 8 میلیمتر ( فرق بین انگشت و پاشنه) آنهایی که ترجیح میدهند زمین را زیر پایشان حس کنند و لذت ببرند . راندن آنها چه حسی دارد؟ در تلاشی برای کم کردن وزن، زبان قاصر است، که معمولا نگرانی هایی در باره ی بندهای بالای پا در دویدن های طولانی وجود دارد. اما این طراحی بی تناسب این مورد را نمیبیند که نتیجه یک ترکیب راحت است.
چیز عجیبی که من در این کفش پیدا کردم این بود که به عنوان کفشی سبک و راحت، استحکام ظاهرش در ساختار و اسکلتش بود. چند کیلومتر اولش کمی ناصاف بود اما بعد مدتی یک جورهایی نرم میشوند.


من به تعداد زیاد پرش ها بعد از تفاوت های ایجاد شده در طول زمان دقت نکردم اما ناراحت نبودند. آنها قسمت حمله ی میانه ی پا را توسعه دادند، ( که برای بیشتر دونده ها خوب است) اما تعداد زیادی حرکت در داخل بود که به درد پای کمی منجر شد.
آنها به راحتی بقیه ی کتانی های بازار هم نیستند برخلاف وعده اش پای من در طول زمان درد گرفت اما به درد کم کمک نکرد.
اما من هنوز با کار کردن با این کتانی های زیبا فاصله دارم و به خاطر ظاهرش هم که شده کتانی های بهتری هستند که من پوشیده ام .
قضاوت زود هنگام در حالیکه آنطور که انتظار داشتم نرم و راحت نیستند اما این کفش ها این چیزها را عرضه میکنند : سواری ای که امکان این را میدهد که پاهایتان کارشان را بکنند، ولی با حمایت بیشتر. آنها شروع کمی بهتری را نسبت به گزینه های پاشنه کلفت دیگر داشته اند اما به اندازه ی بعضی از آنها آزاد و رها نیستند.
دست به نقد و بررسی چیست؟ این اصطلاح برای خبرنگارانی به کار میرودکه اولین تاثیرشان از یک وسیله را با گذراندن زمانی با آن مینوسیدند. در واقع این اصطلاح به این تاثیر اولیه بر میگردد. میتواند چند لحظه باشد یا چند ساعت. چیز مهم این است که ما قادر بودیم که با آن بازی کنیم . و میتوانیم به شما بگوییم که استفاده ار آن چگونه است . حتی اگر این دیدگاه نارس باشد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پنتاگون در حال کار کردن بر روی هواپیمای مافوق فراصوت است که میتواند هرجایی را در 4 ساعت بگردد