تکنولوژی
الناز فرجی۲:۲۴ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ ارديبهشت

نقاط مثبت : ویندوز 10 کنسول را پاسخ گو تر و هدایت را آسان تر میکند
بیشتر بازی های 360 سازگار با عقب روی وان اجرا میشوند
قیمتش حالا از پلی استیشن 4 کمتر است
نقاط منفی : فرمان های صوتی کینکت خوب کار نمیکنند
هدایت کنسول نسبت به PS4   کند است
عدم وجود یک سری ویژگی ها از 360 مانند چیزهای اصلی بازی.

در دو سال و نیمی که ایکس باکس وان بیرون آمد ، اساسا محصول خوبی بوده است ، به لطف به روز رسانی سال گذشته ی ویندوز 10 که UI را سریع تر و استفاده از آن را آسان تر کرد . گفته میشود که این کنسول از همان روز اول با تغییراتی روبه رو بوده است . تمرکز اسپنسر روی بازی ها است -- یک رویکرد مشابه " سرویس و تفریح اول " ماتریک . مشخص است که مایکروسافت در ژانویه ی 2015 به این موفقیت دست یافت ، زمانی که به روزرسانی ویندوز 10 را نزدیک دید که ایکس باکس وان را به جریان بازی های pc آورد ، سرعت و هماهنگ بودن برعکس آن را توسعه داد . این مساله پاییز سال قبل اتفاق افتاد ، اگر در مورد ایکس باکس وان امروز تحقیق کنید بقایای حرکات قدیمی کنسول را میبینید .
به جز لازم بودن کینکت دیگر تغییر خاصی در مورد سخت افزار وان انجام نشده است . این سیستم هنوز ورودی HDMI دارد و درگاه های خروجی در پشت ، یک درگاه نا مناسب USB در سمت سمت چپ ، همینطور اترنت گیگابایت و یک خروجی USB مخصوص کینکت نیز تعبیه شده است .
با قیمت 500 دلار کنسول الیت با 1 ترابایت درایو دوگانه سود متفاوتی دارد : شامل کنترل کننده ی ONE elite میشود . در قسمت پایینش گیره ی لاستیکی دارد ، یک جای هدفون 3.55 mm و میکروفون چت صوتی .
UI
واضح ترین تغییر رابط کاربری آن است . احتمالا زمانی که به سمت چپ و به قسمت home میروید ، با اینکار منوی سریع را باز میکنید که به روز رسانی نرم افزار سال قبل را معرفی میکند ، که پر از لیست دوستان ، چت های مهمانی ، موفقیت ها ، پیام ها ، تنظیمات سیستم و در پایان برنامه هاست.
ایکس باکس وان تا به حال تقریبا  در زمان کمی  راه زیادی آمده است ،اما هنوز وقت دارد . UI میتواند هنوز در بارگذاری کند باشد ، کنترل کننده ها میتوانند قطع شوند و ... . در ایکس باکس 360 وقتی به روز رسانی میکردیم ، کنسول چیزی را از دست نمیداد . در عوض همیشه ویژگی های جدید اضافه میشد و خوب کار میکرد . وان هنوز به آن نقطه نرسیده ولی در حال رسیدن به این مرحله است .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

روش نصب پیشنمایش فنی ویندوز 10