سرگرمی
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۰ شهريور

توسعه دهندگاه ژاپنی نینتندو بازی سوپر ماریو، یکی از محبوب ترین بازی های پایان قرن گذشته را برای گوشی های هوشمند منتشر کردند. زمانی که این بازی در اوج محبوبیت خود قرار داشت، نسخه ویدئویی آن توسط بیش از 160 میلیون کاربر در سراسر جهان  خریداری شده بود.
پس از تاریخ 7 سپتامبر و عرضه آیفون جدید نینتندو تصمیم گرفته تا این بازی را برای نسخه آیفون منتشر کند . توسعه دهندگان این کمپانی اظهار می کنند که سوپر ماریو رکورد فروش قبلی خود را خواهد شکست.
احتمالا تا ماه دسامبر کاربران اپل آیفون قادر خواهند بود با خرید این بازی، دوباره به دوران کودکی خود بازگردند و از این بازی لذت ببرند. البته توسعه دهندگان قول داده اند پس از اپل نوبت به ارائه این بازی برای نسخه های اندروید هستند اما هنوز مشخص نیست که آیا برای کاربران "سیستم عامل" گوگل نیز این بازی محبوب قابل دسترس باشد یا نه؟
این بازی یکی از بازی های محبوب کاربران در دهه 80 و 90 قرن بیستم برای کنسول های قدیمی تلویزیونی تبدیل شده بود. و به بازی محبوب آتاری ها تبدیل شده بود .
با توجه به علاقه نسل های مختلف به این بازی احتمالا نظر سهام داران زیادی به تولید این بازی جلب خواهد شد و منجر به رشد سهام نینتندو خواهد شد.

برچسب هاGame
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سازنده فیلم نیمه کوتاه جنگ ستارگان میخواهد جمعیت برای بازسازی فرشته سیاه پول پرداخت کنند