کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت

دانشجویان سال اول اقتصاد به شما خواهند گفت چیزی "ارزشمند" است که مردم حاضر به پرداخت پول برای آن باشند. در مورد شرکت Apple این بدان معناست که ارزش شرکت به 800 میلیارد دلار بالغ گشته است که این دست یافتن به رکورد جدیدی برای این شرکت است.
هر چند به اعتقاد تحلیلگران، Apple این توانایی را دارد که در مسیر شکستن یک تریلیون دلار هم قدم بگذارد، در صورتی که بتواند از کارت‌های بازی به درستی استفاده کند. امروز Apple، رقمی ۱۵۳/۴۴ دلار افزایش در هر سهم تجربه کرد. پس با در نظر گرفتن سهام ۵/۲۱۴ میلیارد دلاری Apple در بازار، سرمایه در بازار این شرکت بیشتر از 800 میلیارد دلار است.
با معرفی iPhone8 در اواخر سال 2017 یا اوایل سال بعد، انتظار می رود چرخه‌ی فعالی از توسعه آغاز شود و این چرخه موج جدیدی از سود و درآمد را برای Apple منجر گردد.
همچنین عوامل اقتصادی گسترده‌تر بدون ارتباط با محصول به نفع این غول تکنولوژی خواهد بود. رییس جمهور آمریکا به برداشتن مالیات‌ها در این کشور به منظور تشویق شرکت‌ها برای بازگشت سرمایه‌شان به داخل آمریکا اشاره کرده است که احتمالا این شامل 10 درصد از مالیات 35 درصدی این کشور خواهد بود که این روند منجر می شود تا Apple سرمایه‌ی 250 میلیارد دلاری خود را که در خارج کشور ذخیره دارد، برای اموری همچون سرمایه‌گذاری و یا سرمایه‌گذاران به آمریکا منتقل کند. نهایتا تزریق هر نیروی تازه‌ای به بازار امریکا به نفع Apple خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه