ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۳۰ مهر

به گزارش ایلنا، سهراب آغ‌بیات مدیرکل کنترل هماهنگی و پایش شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به بررسی ترافیک مکالمه‌‎ها در روزهای نزدیک به روز اربعین حسینی اظهار کرد: دقیقا یک هفته پیش یعنی ۲۳ مهر ماه، ۲۱۲ هزار و ۶۲۵ دقیقه ترافیک مکالمه بین ایران و عراق داشتیم که از این میزان ۱۱۲ هزار و ۳۶۴ دقیقه سهم مکالمه از ایران به عراق و ۱۰۰ هزار و ۲۶۱ دقیقه سهم مکالمه‌ی عراق به ایران بود.
وی نزدیک شدن به اربعین حسینی را باعث افزایش ترافیک مکالمه‌‎ها دانست و خاطر نشان کرد: دیروز (۳۰ مهر) مکالمه‌ها به یک میلیون و ۵۲۳ هزار و ۳۷۰ دقیقه رسیده است که از این مقدار یک میلیون و ۳۷ هزار و ۶۹۲ دقیقه سهم ترافیک مکالمه از عراق به ایران و ۴۸۵ هزار و ۶۷۸ دقیقه ترافیک ایران به عراق است.
آغ‌بیات تصریح کرد: از سه شنبه ۲۳ مهر ماه تا ۳۰ مهر به مدت یک هفته در مجموع ۵ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۴۹۱ دقیقه مکالمه داشتیم که از این مقدار سه میلیون و ۵۳۴ هزار و ۴۷۵ دقیقه ترافیک مکالمه از عراق به ایران و یک میلیون و ۹۰۴ هزار و ۱۶ دقیقه سهم ترافیک ایران به عراق است.
وی پیک مکالمات میان دو کشور ایران و عراق را مربوط به سال گذشته، سه روز قبل از روز اربعین حسینی دانست و تصریح کرد: سال گذشته در مجموع چهار میلیون و ۸۳۷ هزار و ۲۴۰ دقیقه مکالمه داشتیم.
مدیرکل کنترل، هماهنگی و پایش شرکت ارتباطات زیرساخت همچنین پیک ترافیک مکالمه تلفنی روزانه بین ایران و عراق را مربوط به صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا۱۱ و بعدازظهرها از ۱۹ تا ۲۱ دانست و توصیه کرد زوار مکالمه‌های خود را به ساعات غیر از پیک ترافیک موکول کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه